Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Şubat 2013 Pazartesi

2010年12月24日 ~~~ 2011年2月21日

ESKİ GÜNLÜKLER

Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2484

24 Aralık 2010 Cuma 19:40


Herkese mutlu yıllar !

Arife(^0^)!

Yılbaşını nasıl geçireceksiniz?

Music Station 'Superlive' performansı nedeniyle Makuhari'ye geldim.
Her sene günlüğümü takip edenler bunu öğrenebilirler Big Grin

Asıl performans öncesi News üyeleriyle birlikte dinlenme odasında oturuyoruz,
bentomuzu yerken; canlı televizyon yayınını izliyoruz. ^^
Çünkü provayla asıl performans arasında uzun bir süre boşluk var.

Ryo-chan, Yasuda-chan, Murakami-kun ve Okura ile birlikte spor salonuna gittik.
Kendimizi rahatlatmak için saunaya da gittik!

Şimdi asıl performans için hazırlanmaya gitme vakti (^0^) 


çeviri: myyamapi 



[Resim: yamapi%2Bhon.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2485

25 Aralık 2010 Cumartesi 18:09


Mutlu noeller. (^o^)



Ben de size hediyeler vermek istiyorum...
Bunu düşünüp duruyordum.

Ama konsere kadar sabredin. ^^


Uzun ya da kısa süre de olsa,
bugün herkes ailesiyle, arkadaşlarıyla, önem verdiği insanlarla
birlikte eğlenir umarım.



Ben de tüm gün Ashita no Joe filminin dergi
fotoğraf çekimleriyle uğraşıyordum.


Bugün çekildiğim fotoğraflar
bir sürü dergide yayımlanacak.

Lütfen hepsine bakın!

Tamam, hepsini almanız pek mümkün değil...
Hayır, daha doğrusu imkânsız ama... Big Grin

Yine de alabilirseniz bir bakın işte. ^^


çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2486

26 Aralık 2010 Pazar 18:12


Bugün liseden beri yakın bir arkadaşımın doğum günüydü.
Herkes parti yapmayı düşündü.
Ama kendisi Tokyo'da değildi.
O yüzden tüm planlar suya düştü.

Son günlerde neden zaman çok çabuk geçiyormuş gibi geliyor çok merak ediyorum.

O zamandan bu yana bu dostumu 9. kutlayışım.

Vaktimi harcamayacağım!
Adım adım gelişmek için her gün çok çalışacağım(^0^)
Lütfen beni desteklemeye devam edin.


çeviri: myyamapi 



[Resim: 70z9kh.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2487

30 Aralık 2010 Perşembe 20:12


Göz açıp kapayana kadar
30 Aralık'a geldik demek!

Böylelikle
bu yılın son bir günü kaldı.

Bugün de çalışmadığıma pişman olmamak için
bir sonraki çalışmama gidiyorum!

^0^ Bay Bay!


çeviri: ThundeR 






Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2488

31 Aralık 2010 Cuma 20:02


Bugün yapmam gereken işleri bitirdim.

Şimdi her zaman gittiğim yere gidiyorum.
Bunu 18 yaşından beri yapıyorum.
Yani 7 senedir mi yapıyorum? Belki de 8 senedir.

Bu sene tüm gücümle 10,9,8,7.. geriye doğru saymak istiyorum.^^

Lütfen beni gelecek sene de destekleyin. ^0^ 


çeviri: myyamapi 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2489

1 Ocak 2011 Cumartesi 20:15


Mutlu Yıllar!

Bu yılı da birlikte geçirelim. ^ o ^


Herkesin çok daha iyi bir yıl geçirmesi için
birlikte çok çalışalım!


çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2490

4 Ocak 2011 Salı 18:07


Dün, provadan sonra yemek için Ryo-chan ile dışarıya çıktım.

Bu sabah, program için kayıttan sonra doğruca prova stüdyosuna gittim.
Weider in Jelly ile gücümü toplamak için
sadece 10 saniyeye ihtiyacım oldu.

Elimden gelenin en iyisini yapacağım. ^^


çeviri: myyamapi 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2491

8 Ocak 2011 Cumartesi 20:17


Bugün ilk kez
Hadakanbo'yu söyledim. ^0^


Tokyo Sinfonietta'yı da söyledim.

Bu aralar her gün konser için provalar yapıyorum.


Günlüğümü pek sık yazamadığım için özür dilerim.



Hepinizin eğleneceği konserlere çıkmak için
elimden geleni yapıyorum.

Lütfen gelip izleyin. ^^


Bu arada bugün hava amma soğuk.


Gerçekten çok soğuk,
bu yüzden lütfen dikkat edin de
hasta olmayın!


Gerçekten soğuk alırsanız da boş verin gitsin.

Şaka yapıyorum. Big Grin


Hava çok soğuk,
dudaklarınızın da kurumamasına dikkat edin, olur mu? 


çeviri: ThundeR




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2492

10 Ocak 2011 Pazartesi 19:20


Bugün Tayland'dayım.

Havaalanında bile beni karşılamaya gelen hayranlarım vardı.
Çok etkilendim.

Üstelik görünüşe göre herkes de günlüğümü takip ediyormuş.
Bu sürpriz beni çok mutlu etti!


Bir kez daha tüm dünyadaki hayranlarımın
içten ve samimi duygularının beni şu an olduğum yere getirdiğini anladım.


Teşekkür ederim.


Çok teşekkür ederim.

Her hayranıma gerçekten minnettarım.

Sizi seviyorum!

(thank you so much

i really appreciate to every my fans.

love u!)


Not: YamaPi sonunu kendi İngilizcesi ile yazdı. =)

çeviri: ThundeR





[Resim: xq92f.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2493

17 Ocak 2011 Pazartesi 19:17


Bu aralar eskisi kadar sık yazamıyorum, özür dilerim. >_<


Çok meşguldüm.

Bugün hayranlarımdan gelen mektupları okudum.

Neşemi yerine getirdiniz! Çok teşekkür ederim!



Beni destekleyen bir teyze bile vardı.
Her gün benim drama veya videolarımı izliyormuş.

Çok mutlu oldum.



Her zamanki gibi herkese teşekkür ederim.

Gelişebilmeye devam etmek için daha çok çalışacağım.


Bugün Ashita no Joe'nin özel gösterimi ve tanıtımı vardı.

11 Şubat'ta yayınlanacak olan filmimi
lütfen izlemeye gelin. ^O^


çeviri: ThundeR




[Resim: iymn7m.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2494

18 Ocak 2011 Salı 20:13


Bugün prova yapıyorum.

Konserde yardımcı olacak kadro için tişörtler hazırlandı.

İyi olduğunu hissedin. ^0^

Harika!
İyi iş! 


çeviri: myyamapi




[Resim: s640x480]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2495

21 Ocak 2011 Cuma 19:43


Bugün Music Station'dayım. ***

Şu an bekleme salonunda rahatlamaya çalışıyorum. Big Grin

Bugün ilk kez bir programda Hadakanbo'yu (はだかんぼー) söyleyeceğim.


"Nuide yokatta" (Üstündekini çıkar) kısmı...



Elimden geleni yapacağım!

Lütfen dinleyin beni!



Konserlerime az kaldı.
Önce Hong Kong var, orada eğlenceli bir konser olsun, istiyorum!


Tabiî ki Japonya'da da konserler olacak, lütfen gelin.


Birazdan MS'da (Music Station) performansımı sergileyeceğim. (^ o ^)


***YamaPi 21 Ocak Music Station

çeviri: ThundeR



[Resim: 281se1g.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2496

22 Ocak 2011 Cumartesi 19:04


Son dakika haberi O.O

Yarın tokalaşma günüm* olacak,
lütfen gelin ve buna katılın. ^^

Eveeet ~~

Biraz önce konser için provalar sonunda bitti!

Başarıyla tamamlandı. ^o^ 


*YamaPi Tokalaşma Günü

çeviri: myyamapi





[Resim: j7djia.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2497

23 Ocak 2011 Pazar 18:50


Bugünkü etkinliğin düzenlenmesi kesinlikle bir son dakika kararı oldu. ^o^

O kadar çok insan katıldı ki.
Bir kez daha hayranlarımın desteğiyle ne kadar şanslı olduğumu derinden hissettim.

Çok yakın bir mesafeden herkesin gülen yüzünü gördüm.

Bana daha da çok çalışmak istediğimi hatırlattılar.
Gerçekten çok müteşekkirim!

Umarım gelecekte daha iyi bir yöntem sayesinde herkesle tanışabilirim.

İlk olarak bunu konserler boyunca başaracağım,
Öyleyse beni lütfen dört gözle bekleyin!

Ben de bunu dört gözle bekliyor olacağım,
Lütfen desteklerinizi eksik etmeyin.

Şimdi şarkımı HEY! X3 için keydetmeye gitmek zorundayım.

"Hadakanbo"yu söyleyeceğim.

çeviri: myyamapi





[Resim: 16668510150392896720401.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2498

5 Şubat 2011 Cumartesi 19:27



Bu aralar çok yoğunum.

O yüzden pek yazamadım, özür dilerim.


Hong Kong'tan döndükten sonra
Ashita no Joe'nin tanıtımları için bir sürü tanıtım projelerine katıldım.

Hokkaido'dan tutun da Fukuoka'ya kadar...


Ülkemin birçok şehrine gidebildiğim için mutluyum.


Ama gittiğim her yerde ordaki insanların beni desteklediğini gördüm.

Gerçekten çok ama çok minnettarım.


Her zamanki gibi desteklediğiniz için teşekkür ederim. ^0^

Hong Kong'daki konserleri de kazasız belasız, başarıyla atlattık.


çeviri: ThundeR





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2499

6 Şubat 2011 Pazar 18:15



Hepinizin sayesinde
ilk solo albümüm birinci olmuş.


Bir sürü insanın şarkılarımı dinlediğini düşününce çok mutlu oluyorum.

Herkese teşekkür ederim.


Çok teşekkür ederim.


Bugün öğle yemeği olarak peynir, jambon ile sandviç yedim.

Çok basit, değil mi? Big Grin



Birazdan film izleyeceğim.


see u (Görüşürüz.)


çeviri: ThundeR



[Resim: yamap.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2500

7 Şubat 2011 Pazartesi 20:18



Merhaba! ~


Bugün Korakuen Salonu'nda
Ashita no Joe ile ilgili bir tanıtımım oldu.

Eski ve şu anki boks şampiyonları da
bu konferansa katıldı.



Çok etkilendim.




Bu arada bugün
2500. günlüğüme merhaba dedik.


Beni bu kadar zaman takip ettiğiniz için teşekkür ederim. ^^



Gerçekten çok mutluyum. ^^


çeviri: ThundeR






[Resim: 2rett7q.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2501

11 Şubat 2011 Cuma 23:20



Bugün, "Ashita no Joe" adlı filmim yayınlandı.

İlk başta kendi çalışmamı izlediğim zaman; üçüncü şahıs gözüyle bakmak benim için çok zor oldu.
Bununla birlikte o an,
bir izleyici olarak, çok etkilendim.

Personelden oyunculara kadar, herkes film için elinden gelenin en iyisini yaptı.
Bu çalışkan ve ciddi tavır ekran sayesinde bana geçti.

Sıcak kanlı bir adamın heyecanlı gayretini ve etkileyiciliğini hissettim,
ayrıca hem çalışkan olmanın hem de yol boyunca avuntu olmadan tek bir hedef doğrultusunda ilerlemeye devam etmek istemenin önemini anladım.

Bu filmin hayata devam etmek için bize güç vereceğini hissediyorum.

Yalnızca bugünden kaçmadığımız zaman;
tüm yaşamımızla elimizden gelenin en iyisini veririz, işte o zaman geleceği hoş karşılayabiliriz.
Bu, filmin bana öğrettiği önemli mesaj.

Umarım bayan ya da erkek, yaşlı ya da genç olup olmadığınızın bir önemi yoktur;
lütfen bu filmi izlemeye gidin.

Genç kızlar,
Lütfen babanızı bunu izlemeleri için gönderin.

Aksiliklerden dolayı babası ile iyi bir iletişim kuramamış kızlar için,
Eğer buzları kırabilirseniz, ilişkinizi bu film sayesinde iyileştirin,
Ashita no Joe için ortaya koyduğum sıkı çalışma çok anlamlı olacaktır.

Şimdiye kadar tüm konuşmalar erkekler hakkındaydı.
Ama senelerdir beni destekleyen bayan hayranlarım,
umarım siz de Ashita no Joe'nun büyüsünü hissedebilirsiniz.

İşte o zaman, Yabuki Joe'i canlandırmam için beni seçmeleri daha da anlamlı olacak.

Tabi ki, bayan hayranlarım ve erkek hayranlarım farklı şeyler hissedeceklerdir.
Bence erkeklerin sonsuz tutkusunu ve onların yarına doğru gitme enerjisini hissedecekler.

Ayrıca, Ioka Katuto'nun Dünya Kupası maçına tanık olmaktan şeref duyuyorum.
Ioka için bugün, -bir artı olarak- hayatının en iyi günü oldu çünkü şampiyon olma yolunda en kısa zamanı elde etti.

Gerçekten çok duygulandım.

Her zamankinden daha da çok çalışmak istiyorum.
İlerlemek için zorluklarla başa çıkmaya devam etmek istiyorum. 


çeviri: myyamapi






[Resim: e8tich.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2502

12 Şubat 2011 Cumartesi 16:46



Bugün de, Ashita no Joe filmimin tanıtımını yapmak için televizyon programlarına Katıldık.

Ayrıca bir de dergi röpörtajım vardı.
Bu dergi için fotoğraf çekimlerim vardı.

Çekimleri daha yenice bitirdim.

Ayrıca bu gece SmaStation'a, canlı programa katılacağız.
Shingo-kun'la tanışabileceğim.
Bunu iple çekiyorum. '^o^'

çeviri: myyamapi






[Resim: 5vynvr.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2503

14 Şubat 2011 Pazartesi 



Bugünden itibaren, günlüğümün arkaplan resmi değişti.

Aslında bu, bahsetmem gereken birşey değil,
nasıl olsa anlayacaksınız. Big Grin

Lütfen bundan sonra da beni desteklemeye devam edin!


çeviri: myyamapi

YamaPi'nin Günlüğünün yeni arkaplan resmi:
[Resim: 3010sd5.jpg]





[Resim: r8a3vm.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2504

16 Şubat 2011 Çarşamba 



Hediye seçmek gerçekten biraz yetenek istiyor.

Alıcınının cinsiyetini,yaşını ve ilgilerini göz önünde bulundurmanız lazım!

Eğer hediye alacağınız kişi size yakın biriyse,
onu iyi tanıdığınız için çok fazla problem olmayacaktır.

Ama eğer çok yakın olmayan birine hediye almak zorundaysam,
işte bu beni çok zorluyor.

Bir bira çeşidi uygun olmalı.

Ne yapmalıyım! 


çeviri: myyamapi



[Resim: oi8pg.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2505

18 Şubat 2011 Cuma 



Kebap yedim.

Çok ağır bir tat!

O anki ruh haliyle 3. derece acılık istedim.
Böyle bir aptallık yaptım.

2. dereceden başlamalıydım. Big Grin 


çeviri: myyamapi




[Resim: yamapi-divers-035.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2506

21 Şubat 2011 Pazartesi 



2500'üncü Günlüğümü kutlamak için, bana şunu soruldu;

Hokkaido'dan Mei-chan:
"İlkokulda en iyi dersin neydi?"

Cevap:B.E
Bu Beden Eğitimi.

Diğer dersleri sıkıcı bulurdum Big Grin
Buna rağmen, -hatıralarıma göre- çalışmaktan zevk alıyordum.

Bazı şeylerde iyi olmasanız bile,
onların üstesinden gelebileceğinize inanıyorum.

Bu yüzden nasıl olursa olsun, onunla savaşmayı deneyin,
İşte bu, en önemli tavır.


çeviri: myyamapi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder